Aan de slag!

studio neeltje online training je visuele identiteit als silent seller

Online training > Designfulness voor ondernemers

Je visuele identiteit als silent seller

Als kleine ondernemer voer je zelf de regie over het maken van uitingen voor zaken zoals je website, social media en je nieuwsbrief. Onafhankelijk en snel deze uitingen kunnen realiseren zijn belangrijk voor je, maar hoe zorg je ervoor dat ze klanten aantrekken waar je het allerliefste voor werkt?

Lees hoe
Cora Verhagen, ontwerper van Studio Neeltje

Webscan > Een website die wél leidt tot klanten

Straight to the point feedback (van iemand anders dan je partner ;-)

Bouwde jij met bloed zweet en tranen zelf je website maar haal je er nog onvoldoende resultaat uit? Feedback die helemaal geënt is op jouw persoonlijke situatie is de meest directe en snelste manier om je website op de juiste manier te verbeteren.

Lees hoe
Studio Neeltje Communicatie coaching. Boek een brainstormsessie

Playgroundsessie > Groei dankzij een concreet actieplan

Spelenderwijs aan de slag met jouw personal brand

Je weet waar je goed in bent en wat je visie is op jouw vakgebied. Om dit vervolgens te vertalen naar communicatie waarmee je de juiste klanten aantrekt die zorgen voor voldoende inkomen, is een pittige klus. Zeker als je niet overziet welke zaken je hierbij écht gaan helpen. Waar moet je beginnen of hoe ga je verder?

Lees hoe
Identity Design Studio Neeltje

Laat een visuele identiteit ontwerpen > Design als silent seller

Zet de stille ambassadeur van je merk aan het werk

Je visuele identiteit (ook wel huisstijl genoemd) kun je vergelijken met de kleding van je communicatie. Als hij als gegoten zit straal je positieve energie uit en trek je klanten en zakelijke relaties aan die écht bij je passen.

Lees hoe
Boekdesign voor Ken je Mij Hélène Oosterhuis, Studio Neeltje

Verrijk je aanbod > Maak van je kennis een fysiek product

Maak het tastbaar en schaalbaar

Jouw communicatie houdt niet op bij de grenzen van social media of je nieuwsbrief. Je hebt hartstikke veel kennis in huis. Denk er bijvoorbeeld eens aan om dit om te zetten naar middelen om dit zichtbaar te maken, zodat je een groter publiek kunt bereiken en helpen.

Lees hoe